St vd Brink is een werkgever met oog voor de mens en diens talenten. Een bedrijf met een informele sfeer en waar goede onderlinge omgang, vakmanschap en dienstverlening voorop staan. Bij St vd Brink werkt een team van gedreven professionals met gevoel voor dienstverlening. Wij vinden het belangrijk dat mensen met plezier en gedrevenheid bij ons werken. Met modern materiaal, efficiƫnte werkprocessen en goede arbeidsvoorwaarden.

HR Medewerker in Wormerveer (m/v) (32 uur)

Jij zorgt voor tevreden medewerkers in de organisatie door het voeren van een foutloze HR administratie.

Over de functie
Jij staat stevig in je schoenen en bent het aanspreekpunt voor de medewerkers van regio West Nederland, bestaande uit circa 300 medewerkers. Ben jij administratief goed ondergelegd? Dat komt goed uit! Als HR Medewerker ben je namelijk verantwoordelijk voor de administratie op het gebied van in- door- en uitstroom van onze medewerkers. Jij hebt oprechte belangstelling voor de mens en dit komt goed van pas tijdens de sollicitatiegesprekken die jij voert voor de chauffeurs/loods functies. Naast het onderhouden van contact met uitzendbureaus, zorg je voor diverse correspondentie naar voornamelijk medewerkers en instanties, beheer je de digitale personeelsdossiers en voer je overige HR gerelateerde werkzaamheden uit.

Jij komt te werken op onze locatie in Wormerveer en maakt deel uit van het HR team bestaande uit: een HR Manager, HR Adviseurs, een verzuimcoördinator en HR Medewerkers. De vacature staat open voor 32 uur, onze voorkeur voor de vrije dag gaat uit naar maandag of dinsdag.

Wat ga je doen?
Jij speelt een belangrijke rol in het aannameproces van een nieuwe medewerker, van sollicitatiegesprek tot het administratief verwerken van de indiensttreding en het monitoren van het inwerktraject samen met de betrokken collega’s. Jij hebt een dienstverlenende instelling richting jouw collega’s en behandelt binnenkomende vragen over arbeidsvoorwaarden, cao gerelateerde vragen en diverse andere zaken via telefoon en mail. Ook verzorg jij attenties bij jubilea of pensioen en zorg jij voor de inname en uitgifte van bedrijfskleding. Wij vinden het belangrijk dat je nauwkeurig kunt werken en zelf startend bent.

Wat vragen wij van jou?
• Je beschikt over HBO werk- en denkniveau of bent tenminste in het bezit van een MBO 4 opleiding in de richting HRM;
• Je bent beschikbaar vanaf 1 december 2020;
• Je maakt je geautomatiseerde systemen snel eigen en kunt werken met Microsoft Office;
• Je vindt het belangrijk om een foutloze administratie te voeren en kunt daarnaast het overzicht bewaken;
• Je hebt goede communicatieve vaardigheden en hebt daarnaast een flexibele instelling;
• Je hebt kennis van wet- en regelgeving (sociale zekerheid / arbeidsrecht);
• Je woon-werkafstand is maximaal 30 kilometer vanaf Wormerveer.

Wat bieden wij jou?
• Salaris conform CAO Beroepsgoederenvervoer in schaal F (€ 2.313,92 – € 3.166,69 bruto per maand bij fulltime dienstverband van 40 uur, afhankelijk van leeftijd en ervaring);
• Pensioenopbouw bij het Pensioenfonds Vervoer;
• Persoonlijk keuzebudget voor extra salaris, vrije dagen of scholing;
• Vrijwillige deelname aan diverse collectieve verzekeringen;
• Bijdrage aan jouw sportschool abonnement.

Dit betreft een tijdelijke functie voor de duur van 8 maanden, eventueel met uitzicht op verlenging.

Sluitingsdatum vacature: 18 oktober 2020.

Meer informatie? Bel onze afdeling personeelszaken op (+31) 0341 - 568 066

Vul dit sollicitatie formulier in om direct te reageren op deze vacature!

*verplicht
Aangemaakt
16 / 09 / 2020
Locatie
Wormerveer
Categorie
Transport en Logistiek
Soort
Parttime

Werken bij St vd Brink

Snelle dienstverlening vanuit standplaatsen door heel Nederland
805 medewerkers, 485 trekkende eenheden
Veel aandacht voor maatschappelijk verantwoord ondernemen

Bekijk onze bedrijfsvideo